Kargo Hakkında Önemli Bilgilendirme
Kargo firmalarında yaşanan yoğunluk ve kapasite uygulamaları sebebi ile siparişlerinizin tarafınıza teslimatında gecikme yaşanabilmektedir. Anlayışınız için teşekkür eder, sağlıklı günler dileriz.
Sipariş verdiğiniz ürünler anlaşmalı kargo firmalarımız ile adresinize teslim olacak şekilde gönderilmektedir. Teslimat süresi, sipariş onayı bildirimini takiben gönderilecek kargoya teslim bildiriminden sonra gönderimin yapıldığı anlaşmalı kargo şirketinin sağlamış olduğu teslimat süreleri kadardır ve on güne kadar sürebilir. Alıcıya önceden yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmek koşuluyla bu süre en fazla on gün uzatılabilir.
Kampanya dönemlerinde oluşacak yoğunluklar sebebiyle Satıcı “Aynı Gün Kargo” hizmetini sunamayabilir. Siparişinizin kargolanma durumunu iletişim merkezimizi arayarak takip edebilirsiniz.
Kampanya dönemlerinde oluşacak yoğunluklar sebebiyle Satıcı “Ertesi Gün Kargo” hizmetini sunamayabilir. Siparişinizin kargolanma durumunu iletişim merkezimizi arayarak takip edebilirsiniz.
Kargo şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde gecikme olabilir. Bu gecikmelerden dolayı Satıcı sorumlu tutulamaz. Ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Alıcı’nın yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden Satıcı sorumlu değildir. Belirtilen günler içeriğinde ürün/ürünler Alıcı’ya ulaşmadıysa teslimat problemleri İletişim Merkezimiz ile irtibat kurarak kayıt oluşturmanız gerekmektedir.
Zarar görmüş paket durumunda; zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer kargo şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme Alıcı istemelidir. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra kargo şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Zarar paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Satıcı’ya yazılı olarak bildirilmelidir.
Siparişinizin kargoya teslim edilmesinden sonra kargo hareketleri takibini İletişim Merkezimizi arayarak gerçekleştirebilirsiniz.
Adres: Mutlukent Mahallesi 2007. Cadde No. 20 TR-06810 Beysukent-Çankaya / ANKARA
Telefon: 0312 441 91 00
Mobil 0533 490 66 82
E-posta: satis@capecod.com.tr